We gebruiken cookies om je bezoek aan onze website nog aangenamer te maken. Door onze website te bezoeken, aanvaard je onze cookies. Je kunt natuurlijk altijd de instellingen voor de cookies wijzigen. Wil je meer informatie?

Update je persoonsgegevens via onze bankautomaten

13 februari 2019

Als bank zijn we wettelijk verplicht om jouw persoonsgegevens te bewaren. Die moeten volledig en correct zijn. Daarom is het belangrijk dat je ontbrekende of gewijzigde gegevens zo snel mogelijk doorgeeft. Dat kan via het loket, maar vanaf nu ook via onze bankautomaten.

Hoe ontbrekende gegevens aanvullen?

Zodra je je bankkaart invoert in een van onze automaten, wordt automatisch gecheckt of we al je persoonsgegevens hebben. Als er gegevens ontbreken verschijnt er een boodschap op het scherm met de melding dat we niet al je gegevens hebben en dat je je gegevens kunt bijwerken door je identiteitskaart in de bankautomaat te steken. Je kunt dan eenvoudig je gegevens bijwerken door de stappen op het scherm te volgen.

Hoe wijzigingen doorgeven?

Als je persoonsgegevens wijzigen is het belangrijk dat je dat aan ons laat weten. Ook dat kan via de bankautomaten in onze kantoren. Kies op het startscherm de optie om je identiteitsgegevens te updaten en volg de stappen die op het scherm verschijnen. Nadat je alle stappen hebt doorlopen, verschijnt een bevestiging dat je gegevens bijgewerkt zijn. 

Opgelet: alleen via Argenta-bankautomaten

Je kunt je gegevens alleen updaten via de bankautomaten in Argenta-kantoren. Dat kan niet via automaten van andere banken.