- Je taalkeuze wordt bewaard.
- Je kantoor wordt onthouden.
- Je sessie wordt beveiligd.
- Je krijgt de standaardversie van onze website te zien. De inhoud wordt niet aangepast aan jouw voorkeuren.
Verzekering gekoppeld aan de Golden kredietkaart
Aankoopbescherming
Je hebt net een nieuw servies gekocht maar liet het vallen doordat iemand tegen je aanliep?
Je nieuwe maatpak is gescheurd omdat het bleef hangen aan een loshangend stukje van je stoel?
Wat | Nieuw aangekochte materiële goederen van minstens 50 euro (incl. btw) |
---|---|
Wanneer |
|
Bedrag | Tot maximum 1.500 euro per opeenvolgende periode van 12 maanden en per schadegeval |
Voorwaarden |
|
Ticketannulatie
Tickets voor culturele evenementen en sportevenementen zijn vaak duur. Dankzij de Ticketannulatie wordt het niet-terugvorderbare bedrag van het ticket terugbetaald als je net op het moment van jouw favoriete concert of evenement ziek bent. Het blijft jammer, maar je hebt ten minste je geld terug.
Wat | De kaarthouder en de familieleden van de kaarthouder die onder hetzelfde dak wonen |
---|---|
Wanneer |
|
Bedrag | Tussenkomst van maximaal 1.000 euro per evenement en per opeenvolgende periode van 12 maanden |
Voorwaarden |
|
Reisverzekering
Moet je jouw geplande citytrip uitstellen of je reis onderbreken omdat je ziek bent of een ongeval had? Of omdat een van je familieleden ziek is of een ongeval had? Dankzij de reisverzekering worden je niet-terugvorderbare kosten of de niet-opgenomen dagen van je vakantieverblijf terugbetaald tot een maximum van 6.500 euro per opeenvolgende periode van 12 maanden.
Wat | De kaarthouder en de familieleden van de kaarthouder die onder hetzelfde dak wonen, ongeacht of zij samen of apart reizen |
---|---|
Wanneer |
|
Bedrag | Maximum 6.500 euro annuleringskosten per opeenvolgende periode van 12 maanden, per reis en per familie |
Voorwaarden | Reis 100 % betaald met de betaalrekening van de verzekerde bij Argenta |
Reisbijstand
Word je tijdens je vakantie plots ernstig ziek of heb je een ongeval? Dankzij de Reisbijstand worden je medische kosten voorgeschoten tot een bedrag van 10.000 euro of een geldvoorschot voor onmiddellijke kosten in een noodsituatie tot 2.000 euro. De reisbijstandscentrale kan bijvoorbeeld ook een hotelkamer voor herstel voorzien, de kosten ervan betalen of de kosten voor een spoedbezoek betalen.
Wat | De kaarthouder en de familieleden van de kaarthouder die onder hetzelfde dak wonen, ongeacht of zij samen of apart reizen |
---|---|
Wanneer | Elke Verzekerde is gedekt, ook al reist hij/zij afzonderlijk. De Verzekerde is over de hele wereld gedekt, gedurende een onbeperkt aantal privéreizen in het buitenland, elk van maximum 90 opeenvolgende dagen, die beginnen en eindigen in het land. De dekking is beperkt tot een totaal van 183 dagen in de loop van elke periode van 12 maanden. |
Bedrag | Afhankelijk van de verleende bijstand, kunnen er voorschotten verstrekt worden |
Voorwaarden |
|
Verlengde garantie
Heb je een panne aan je wasmachine, net buiten de commerciële garantietermijn?
Dankzij de verlengde garantie geniet je een extra jaar garantie.
Wat | Toestellen voor huishoudelijk gebruik, audio en video, communicatie en computer voor privégebruik |
---|---|
Wanneer |
|
Bedrag | Tot maximum 1.000 euro per opeenvolgende periode van 12 maanden en per schadegeval |
Voorwaarden |
|
Diefstal bij geldafhaling
Je gaat in eigen land of in het buitenland geld afhalen aan een geldautomaat met eender welke Argenta-kredietkaart en je wordt overvallen? Dankzij de verzekering Diefstal bij geldafhaling krijg je het gestolen bedrag terugbetaald.
Wat | Geldafhaling aan een bankautomaat met een Argenta debet- of kredietkaart |
---|---|
Wanneer | Bij diefstal na een agressieve daad binnen 4 uur na geldafhaling aan de geldautomaat, wereldwijd |
Bedrag | Tot maximum 1.000 euro per opeenvolgende periode van 12 maanden en per schadegeval |
Voorwaarden | Het is belangrijk dat je klacht neerlegt bij de politie binnen 24 uren na de diefstal. |
Hoe aangifte doen?
Wil je een beroep doen op een van de vergoedingen of schadeloosstellingen die zijn inbegrepen in het verzekeringspakket van de Golden kredietkaart? Volg dan de onderstaande stappen.
- Kies het juiste formulier voor je aangifte:
Aankoopbescherming
Ticketannulatie
Reisverzekering
Reisbijstand
Verlengde garantie
Diefstal bij geldafhaling
- Vul het formulier volledig in, zo snel mogelijk na het schadegeval.
- Verstuur je aangifte samen met bewijzen:
via e-mail naar claims-ipa@ip-assistance.com
of per post naar:
Inter Partner Assistance
Regentlaan 7
B-1000 Brussel
Of bel naar +32 2 642 45 30
Tips
- Wacht niet om aangifte te doen van een schadegeval, doe de aangifte meteen.
- Vul het formulier helemaal in, zo voorkom je vertragingen.
- Bewaar alle originele documenten als bewijs.
- Als je bijstand nodig hebt op reis kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week contact opnemen met de bijstandscentrale op het nummer +32 2 642 45 30 of via claims-ipa@ip-assistance.com. Bewaar dit telefoonnummer in je gsm.
Meer informatie over de voorwaarden, uitsluitingen en beperkingen van het verzekeringspakket, vind je in de algemene voorwaarden van de verzekering met polisnummer 2.040.147, onderschreven door Argenta Spaarbank nv, bij Inter Partner Assistance, erkend door de Nationale Bank van België onder het nummer 0487.