Wat zeggen onze klanten?

Jochem uit Tongerlo

Keukenbrand

'Greet van Argenta gaf haar persoonlijk gsm-nummer zodat we haar altijd konden bellen.'

‘Zo’n zeven jaar geleden hebben wij een keukenbrand gehad. De brand ontstond om 4 uur ’s nachts. Gelukkig gingen de rookmelders af en werden we wakker. Mijn vrouw en ik hebben onmiddellijk de drie kinderen (toen 2 jaar, 8 jaar en 10 jaar) uit bed gehaald. Ik heb mijn vrouw en de kinderen eerst naar de overburen gebracht en heb dan geprobeerd om zelf de brand te blussen. Maar de brand breidde heel snel uit dus dat lukte niet. Ik heb de brandweer gebeld en zij hadden de brand snel onder controle, maar de schade was aanzienlijk. De keuken was volledig uitgebrand en er was rook- en waterschade in de rest van het huis.

Gelukkig konden we op de hulp van Greet van Argenta Tongerlo rekenen. Ik heb haar ’s morgens gebeld en zij is meteen langsgekomen om de schade te bekijken. Greet heeft ons goed geholpen om alles terug in orde te krijgen. Ze gaf ons zelfs haar persoonlijk gsm-nummer zodat we haar altijd konden bellen als we vragen hadden of hulp nodig hadden. Dankzij Greet was alles snel en goed geregeld.’

Eddy uit Evergem 

Auto-ongeval

‘Een paar dagen later kreeg ik al bevestiging dat mijn schade vergoed werd.’

‘Op een vrijdagmiddag had ik een ongeluk met mijn auto in Mariakerke. Ik kwam van rechts en de auto die van links kwam gaf geen voorrang en reed tegen de linkerflank van mijn auto. Mijn auto was zo zwaar beschadigd dat ik niet meer kon voortrijden.

We hebben een aanrijdingsformulier ingevuld en ik ben diezelfde vrijdagnamiddag nog naar mijn Argenta-kantoor in Wondelgem gegaan. Maandagochtend bevestigde Argenta al dat er een schadedossier was opgemaakt en een paar dagen later kreeg ik bevestiging dat mijn schade vergoed werd.

Ik ben heel tevreden over de tussenkomst van Argenta. Alles was heel snel geregeld.’

Simone uit Brasschaat

Fietsongeval

'Een paar jaar geleden was ik onderweg met de fiets toen een auto mij aanreed. Mijn enkel was verbrijzeld en ik was zwaargewond aan mijn schouder. Ik moest een hele week in het ziekenhuis blijven. Maar daar stopt het natuurlijk niet want dan volgt nog de hele administratieve rompslomp.

Er bleven maar documenten komen die ik moest invullen en ondertekenen. Gelukkig kon ik rekenen op de medewerkers van mijn Argenta-kantoor. Ik heb hen gebeld en ze zijn meteen langsgekomen. Zij hebben alles nauwgezet mee opgevolgd. Het was een lang proces vooraleer alles geregeld was maar we zijn heel tevreden over hoe Argenta ons toen geholpen heeft.

We hadden voordien ook al een dossier rond waterschade gehad bij Argenta. En ook toen stond Argenta echt voor ons klaar en hebben zij ons persoonlijk bijgestaan tot alles geregeld was.

Ondertussen hebben we al onze verzekeringen overgezet naar Argenta. Dat was voor ons een logische keuze omdat we zo tevreden zijn over Argenta.'