- Je taalkeuze wordt bewaard.
- Je kantoor wordt onthouden.
- Je sessie wordt beveiligd.
- Je krijgt de standaardversie van onze website te zien. De inhoud wordt niet aangepast aan jouw voorkeuren.
- Je krijgt willekeurige advertenties te zien.
- Je surfgedrag wordt niet gebruikt om onze website te verbeteren.
Phishing of fraude melden
Steeds vaker proberen oplichters klanten te misleiden via internet, sms of telefoon om hun bankgegevens of persoonlijke informatie te ontfutselen. Dat noemen we ‘phishing’.
Wat als je slachtoffer bent van phishing of fraude?
Neem dan zo snel mogelijk contact op met je kantoorhouder of onze klantendienst op +32 3 285 51 11.
Buiten de kantooruren stuur je een mail naar phishing@argenta.be.
Hoe weet je of je slachtoffer bent van phishing of fraude?
In deze gevallen kan er sprake zijn van phishing:
- Je bent ingegaan op een frauduleuze mail door op een link te klikken en enkele handelingen met je digipas te doen.
- Er is geld van je rekening gegaan zonder dat je hiervoor bewust opdracht gegeven hebt.
- Je hebt persoonlijke gegevens ingevoerd op een verdachte website.
- Je hebt persoonlijke gegevens via de telefoon doorgegeven aan een onbekende.
- Je smartphone is gestolen of je bent hem verloren.
Meer weten over phishing?
Wat is phishing? Hoe herken je het?
-
Wil je een transactie betwisten?
Wil je een transactie met je debetkaart betwisten? Vul dan een betwistingsformulier in en bezorg het aan je kantoorhouder.
- Gebruik dit formulier als je jouw kaart nog hebt.
- Gebruik dit formulier als jouw kaart verloren, gestolen of niet is aangekomen.
Wil je een transactie met je kredietkaart betwisten?
- Ga naar Mijnkaart.be voor meer informatie.
- Een transactie betwisten kan via het betwistingsformulier.
-
Is je kaart verloren, gestolen of ingeslikt door de automaat?
Bel onmiddellijk Card Stop om ze te laten blokkeren.
Tel. 070 344 344 (de klok rond)
Fax 070 344 355 (voor doven, slechthorenden en personen met een spraakprobleem)Meer informatie vind je op de website van Card Stop.
Opgelet: Als je je kaart verliest of als ze gestolen wordt, en de vinder of dief er geld mee afhaalt of ermee betaalt, dan betaalt Argenta enkel het bedrag boven 50 euro terug.