Is je kaart ver­lo­ren, ge­sto­len of in­ge­slikt door een au­to­maat?

Laat je debetkaart of kredietkaart zo snel mogelijk blokkeren via Card Stop. Dat kan via de Argenta-app of via de telefoon.

Belangrijk:

  • Het is niet nodig om je kaart zowel via de app als via de telefoon te blokkeren. Een van beide manieren volstaat.
  • De blokkering is permanent. Je kunt je kaart dus niet meer gebruiken om te betalen of geld af te halen. Je kunt wel nog verrichtingen met je rekening doen in de Argenta-app, in Argenta Internetbankieren (via itsme®), of met andere kaarten.
  • Vermoed je dat er verrichtingen zijn gebeurd met je kaart of dat ze op een andere manier frauduleus gebruikt is? Bel dan zo snel mogelijk onze fraudehelpdesk op 03 285 53 33. Zij zijn 24/7 bereikbaar.

 

Blokkeer je kaart via de Argenta-app

Je kunt je debet- of kredietkaart in de Argenta-app snel, eenvoudig en veilig laten blokkeren op twee manieren:

  1. Ga op de startpagina naar 'Meer' en klik bij 'Kaarten beheren' op 'Kaart blokkeren'.
  2. Ga op de startpagina onder 'Mijn kaarten' naar 'Instellingen kaart' en klik bij 'Meer' op 'Kaart blokkeren'.
  3. Vraag meteen een nieuwe debet- of kredietkaart aan in de Argenta-app

Je hoeft Card Stop niet meer te bellen.

Of bel Card Stop

  • Bel onmiddellijk naar 078 170 170 om je debet- of kredietkaart te laten blokkeren. Je kunt 24/7 op dit nummer terecht.
  • Is een gesprek via de telefoon moeilijk voor jou omdat je bijvoorbeeld slechthorend bent? Vul dan dit formulier van Card Stop in om je kaart te laten blokkeren.
  • Meer informatie vind je op de website van Card Stop.

Veelgestelde vragen