Green-pakket
Geen bijdrage
-
Argenta-kredietkaart1 met standaardlimiet tot 1.250 euro per maand
-
Geen verzekeringspakket
Overschrijvingen en stortingen aan het loket inbegrepen
Hogere standaardlimiet en tijdelijke limietverhoging
Wil je een nog hogere standaardlimiet? Kies dan voor het Gold-pakket.
Dit verzekeringspakket2 is inbegrepen
Wil je nog beter beschermd zijn, bijvoorbeeld met een waarborg voor reisannulering en reisonderbreking? Kies dan voor het Gold-pakket.
Wist je dat het Silver-pakket het universele-bankdienst-pakket van Argenta is?
Word eenvoudig klant via de Argenta-app. Download hem in de App Store of Google Play.
Als nieuwe klant start je automatisch in het Green-pakket. Nadien kun je altijd omschakelen naar een uitgebreider pakket.
Heb je al een Green-pakket en wil je overstappen naar een Silver-pakket?
Wil je een nieuw Silver-pakket openen als extra rekening? Dat kan voorlopig nog niet in de app. Vul het formulier in.
Word eenvoudig klant via de Argenta-app. Als nieuwe klant start je automatisch in het Green-pakket. Nadien kun je altijd omschakelen naar een uitgebreider Silver- of Gold-pakket.
Heb je al een Green-pakket en wil je overstappen naar een Silver-pakket?
Wil je een nieuw Silver-pakket openen als extra rekening? Dat kan voorlopig nog niet in de app. Vul het formulier in.
Is er nog iets niet duidelijk? Bekijk dan zeker de veelgestelde vragen.
Geen bijdrage
Argenta-kredietkaart1 met standaardlimiet tot 1.250 euro per maand
Geen verzekeringspakket
3,35
euro per maand
Argenta-kredietkaart1 met standaardlimiet tot 2.500 euro per maand
Inbegrepen verzekeringspakket2
5,95
euro per maand
Golden kredietkaart1 met standaardlimiet tot 5.000 euro per maand
Inbegrepen verzekeringspakket3
In je Silver-pakket is volgende verzekering2 inbegrepen.
Bijstand online veiligheid
Ben je slachtoffer van laster, beledigingen of werden je privégegevens onwettig openbaar gemaakt via tekst, afbeeldingen of video’s op een blog, forum, sociaal netwerk of website? Dan kun je een beroep doen op deze verzekering.
Bijstand online veiligheid
Word je identiteit misbruikt door een derde voor het uitvoeren van een frauduleuze handeling die schade toebrengt? Dan kan deze verzekering tussenkomen.
Bijstand online veiligheid
Werden cheques op jouw naam (met uitzondering van reischeques), debet- en kredietkaarten of elektronisch geld ongeoorloofd gebruikt op het internet? Dan kan deze verzekering tussenkomen.
Online-aankoopverzekering
Deze verzekering geldt voor nieuwe roerende goederen met een waarde tussen 50 en 5.000 euro (inclusief btw) die je aankoopt bij een e-handelaar (met officiële vestiging in EU) en die niet of niet-conform geleverd worden.
De exacte omschrijving van de voorwaarden, uitsluitingen en beperkingen vind je terug in de Algemene Voorwaarden.
Wil je een vergoeding of schadeloosstelling aanvragen voor een van de verzekeringen die zijn inbegrepen bij het Silver-pakket?
1 Onder voorbehoud van aanvaarding door Argenta Spaarbank nv
2 Meer informatie over de voorwaarden, uitsluitingen en beperkingen van het verzekeringspakket, vind je in de algemene voorwaarden van de verzekering met polisnummer 2.050.148, onderschreven door Argenta Spaarbank nv, bij Inter Partner Assistance, erkend door de Nationale Bank van België onder het nummer 0487.
3 Meer informatie over de voorwaarden, uitsluitingen en beperkingen van het verzekeringspakket, vind je in de algemene voorwaarden van de verzekering met polisnummer 2.060.149, onderschreven door Argenta Spaarbank nv, bij Inter Partner Assistance, erkend door de Nationale Bank van België onder het nummer 0487.
Als je klachten hebt, kun je die met je Argenta-kantoorhouder bespreken of kun je terecht bij de dienst Klachtenbeheer van Argenta. Vind je dat Argenta Spaarbank nv je klacht niet of onvoldoende heeft beantwoord? Dan kun je je richten tot Ombudsfin, (de Ombudsman in financiële geschillen), North Gate II, Koning Albert II-laan 8, bus 2, 1000 Brussel, ombudsman@ombudsfin.be, www.ombudsfin.be.
Bij een online-aankoop tot een geschillenorgaan zoals vermeld op het platform van online geschillenbeslechting. Voor klachten in het kader van een betalingsdienst, kun je ook een klacht richten tot de Algemene Directie Economische Inspectie bij de FOD Economie, KMO, Middenstand en Energie, City Atrium, Vooruitgangstraat 50, 1210 Brussel, via het online formulier.
Je behoudt uiteraard het recht om een gerechtelijke procedure in te leiden.
De bovenstaande informatie is gebaseerd op de juridische en fiscale situatie in België op 1 april 2024.