1 Onder voorbehoud van aanvaarding door Argenta Spaarbank nv
2 Meer informatie over de voorwaarden, uitsluitingen en beperkingen van het verzekeringspakket, vind je in de algemene voorwaarden van de verzekering met polisnummer 2.050.148, onderschreven door Argenta Spaarbank nv, bij Inter Partner Assistance, erkend door de Nationale Bank van België onder het nummer 0487.
3 Meer informatie over de voorwaarden, uitsluitingen en beperkingen van het verzekeringspakket, vind je in de algemene voorwaarden van de verzekering met polisnummer 2.060.149, onderschreven door Argenta Spaarbank nv, bij Inter Partner Assistance, erkend door de Nationale Bank van België onder het nummer 0487.
4 Meer informatie over de voorwaarden, uitsluitingen en beperkingen van het verzekeringspakket, vind je in de algemene voorwaarden van de verzekering met polisnummer 2.040.147, onderschreven door Argenta Spaarbank nv, bij Inter Partner Assistance, erkend door de Nationale Bank van België onder het nummer 0487.
Als je klachten hebt, kun je die met je Argenta-kantoorhouder bespreken of kun je terecht bij de dienst Klachtenbeheer van Argenta. Vind je dat Argenta Spaarbank nv je klacht niet of onvoldoende heeft beantwoord? Dan kun je je richten tot Ombudsfin, (de Ombudsman in financiële geschillen), North Gate II, Koning Albert II-laan 8, bus 2, 1000 Brussel, ombudsman@ombudsfin.be, www.ombudsfin.be.
Bij een online-aankoop tot een geschillenorgaan zoals vermeld op het platform van online geschillenbeslechting. Voor klachten in het kader van een betalingsdienst, kun je ook een klacht richten tot de Algemene Directie Economische Inspectie bij de FOD Economie, KMO, Middenstand en Energie, City Atrium, Vooruitgangstraat 50, 1210 Brussel, via het online formulier.
Je behoudt uiteraard het recht om een gerechtelijke procedure in te leiden.
De bovenstaande informatie is gebaseerd op de juridische en fiscale situatie in België op 1 februari 2021.