We gebruiken cookies om je bezoek aan onze website nog aangenamer te maken. Door onze website te bezoeken, aanvaard je onze cookies. Je kunt natuurlijk altijd de instellingen voor de cookies wijzigen. Wil je meer informatie?

Wat doen bij een ziekenhuisopname?

Word jij, je kind of een andere verzekerde in het ziekenhuis opgenomen? Dan regelen wij de financiële kant van het verhaal als je een hospitalisatieverzekering hebt.

Een terugbetaling aanvragen?

Al wat je moet doen is de originele factuur na je opname opladen via het formuier “Aangifte schade hospitalisatie” en wij doen de rest en zorgen voor een snelle en correcte vergoeding.

Je moet dus niet meer naar je kantoor om facturen binnen te brengen.

Heb je een contract Argenta Cares 2 Cover?

Dan kun je bij een ernstige ziekte een forfaitair bedrag krijgen. Laat je arts het document ‘Aangifte ernstige ziekte’ invullen om daarvoor in aanmerking te komen.

Tips

  • Is je opname gepland? Breng je kantoorhouder op voorhand op de hoogte. Zo kan hij al het nodige voor je doen.
  • Is je opname onverwacht? Bezorg dan na je opname de originele factuur aan je kantoorhouder