Green
Gratis
-
Argenta-kredietkaart1 met standaardlimiet tot 1.250 euro per maand
-
Geen verzekeringspakket
Gratis sterk basispakket, ook ideaal voor je kinderen vanaf 11 jaar
Nu kopen, later betalen
Wil je een hogere limiet, meer kredietkaarten of een tijdelijke limietverhoging? Kies dan voor Silver of Gold.
In die pakketten zijn ook extra verzekeringen inbegrepen. Bijvoorbeeld bijstand bij online misbruik en een verzekering voor online aankopen bij Silver, een reisverzekering en reisbijstand bij Gold.
Een eenvoudige en gebruiksvriendelijke app
Persoonlijk advies in je kantoor
Argenta-kantoren met geldautomaat
Word eenvoudig klant via de Argenta-app.
Als nieuwe klant start je automatisch in het Green-pakket. Nadien kun je altijd omschakelen naar een uitgebreider pakket.
Voorlopig kun je als klant van Argenta nog geen Green-pakket aanvragen via de app. Vul het formulier rechts in om een nieuw Green-pakket met een nieuwe rekening aan te vragen.
Word eenvoudig klant via de Argenta-app. Download hem in de App Store of Google Play.
Als nieuwe klant start je automatisch in het Green-pakket. Nadien kun je altijd omschakelen naar een uitgebreider pakket.
Voorlopig kun je als bestaande klant nog geen Green-pakket aanvragen via de app. Vul het onderstaande formulier in om een nieuw Green-pakket met een nieuwe rekening aan te vragen of om je huidige Silver- of Gold-pakket over te zetten naar Green.
Is er nog iets niet duidelijk? Bekijk dan zeker de veelgestelde vragen.
Gratis
Argenta-kredietkaart1 met standaardlimiet tot 1.250 euro per maand
Geen verzekeringspakket
3,35
euro per maand
Argenta-kredietkaart 1 met standaardlimiet tot 2.500 euro per maand
Verzekering2 gekoppeld aan het pakket
5,95
euro per maand
Golden kredietkaart 1 met standaardlimiet tot 5.000 euro per maand
Verzekering3 gekoppeld aan het pakket
1 Onder voorbehoud van aanvaarding door Argenta Spaarbank nv
2 Meer informatie over de voorwaarden, uitsluitingen en beperkingen van het verzekeringspakket, vind je in de algemene voorwaarden van de verzekering met polisnummer 2.050.148, onderschreven door Argenta Spaarbank nv, bij Inter Partner Assistance, erkend door de Nationale Bank van België onder het nummer 0487.
3 Meer informatie over de voorwaarden, uitsluitingen en beperkingen van het verzekeringspakket, vind je in de algemene voorwaarden van de verzekering met polisnummer 2.060.149, onderschreven door Argenta Spaarbank nv, bij Inter Partner Assistance, erkend door de Nationale Bank van België onder het nummer 0487.
Als je klachten hebt, kun je die met je Argenta-kantoorhouder bespreken of kun je terecht bij de dienst Klachtenbeheer van Argenta. Vind je dat Argenta Spaarbank nv je klacht niet of onvoldoende heeft beantwoord? Dan kun je je richten tot Ombudsfin, (de Ombudsman in financiële geschillen), North Gate II, Koning Albert II-laan 8, bus 2, 1000 Brussel, ombudsman@ombudsfin.be, www.ombudsfin.be.
Bij een online-aankoop tot een geschillenorgaan zoals vermeld op het platform van online geschillenbeslechting. Voor klachten in het kader van een betalingsdienst, kun je ook een klacht richten tot de Algemene Directie Economische Inspectie bij de FOD Economie, KMO, Middenstand en Energie, City Atrium, Vooruitgangstraat 50, 1210 Brussel, via het online formulier.
Je behoudt uiteraard het recht om een gerechtelijke procedure in te leiden.
De bovenstaande informatie is gebaseerd op de juridische en fiscale situatie in België op 1 april 2024.