Persoonlijke lening

Maak dromen en plannen waar zonder je spaargeld te gebruiken

Al klant? Maak een simulatie en vraag je persoonlijke lening aan in de Argenta-app.
 

Let op, geld lenen kost ook geld.

Waarom een persoonlijke lening* bij Argenta?

Jij kiest waarvoor je leent.

Simuleer en vraag meteen aan in de Argenta-app.

Kies voor persoonlijk advies in je vertrouwd kantoor.

Maak een simulatie


Ben je al klant? Maak je simulatie in de Argenta-app en vraag je lening meteen digitaal aan of kies zelf een moment voor een kantoorbezoek.

Maak jouw dromen en plannen waar

Reizen en vrije tijd

  • Herbronnen in Azië
  • Een groot feest organiseren
  • ...

Studies

  • Studeren in het buitenland
  • Een pilotenopleiding
  • ...

Op eigen benen

  • Meubels voor je nieuwe thuis
  • ...

Alles op een rij

Wanneer krijg je het geld?

Je ontvangt het geld van je lening nadat je het kredietcontract hebt ondertekend.

Hoe betaal je je lening af?

Je betaalt elke maand een vast bedrag af. De betaaldag is afhankelijk van de datum waarop je kredietbedrag werd uitbetaald.

Goed om weten

Je betaalt geen dossierkosten.

Je persoonlijke lening in de Argenta-app

 
  • Details van je persoonlijke lening raadplegen
  • Je persoonlijke lening simuleren 
  • Je persoonlijke lening digitaal aanvragen
  • Een afspraak inplannen met je kantoor
     

Kies zelf hoe jij je persoonlijk lening wil aanvragen

Via de Argenta-app

De eenvoudigste manier om een autoverzekering af te sluiten. In een paar klikken sluit je een autoverzekering af: 

  • Ga in de app naar Producten > Autoverzekering
  • Doorloop de simulatie
  • Start je aanvraag
  • Onderteken je documenten digitaal
  • Ben je klant geworden via een Argenta-kantoor? Dan kun je je persoonlijke lening eenvoudig aanvragen via de app.
  • Ben je klant geworden via de Argenta-app? Dan kun je je lening wel simuleren, maar nog niet aanvragen via de app. Daarvoor moet je je eerst registreren bij een Argenta-kantoor. 
  • Ga in de Argenta-app naar Producten > Lening ander doel.
  • Doorloop de simulatie.
  • Vervolledig je aanvraag.
  • Laad je documenten op.
  • Onderteken je documenten digitaal.

Via een Argenta-kantoor

Praat je eerst liever over je persoonlijke lening met je kantoorhouder? Vul het formulier in. Wij nemen contact met jou op om een afspraak te maken.

Door dit formulier te versturen, geef je Argenta informatie die gebruikt wordt om contact met jou op te nemen en je beter voort te helpen. Meer informatie vind je in het privacybeleid van Argenta.

Eenvoudig en altijd dichtbij. In het kantoor en online. Dat is waar we bij Argenta voor staan.
Onze klanten weten: zo simpel kan het zijn

De dienstverlening bij Argenta wordt steeds beter en efficiënter en is nog altijd gratis. De mobiele app is top. Allen daarheen.

Paul De Wilde

Super! Wij zijn al 15 jaar klant van het kantoor in Wijnegem. Echt een topteam.

Lisette Weets

Sinds 2003 een heel tevreden klant.

Mireille Smeulders

Disclaimer

*  Kredietvorm: lening op afbetaling op basis van het Wetboek Economisch Recht Boek VII. Kredietgever: Argenta Spaarbank nv, Belgiëlei 49-53, 2018 Antwerpen, btw BE 0404 453 574, RPR Antwerpen, afdeling Antwerpen. Onder voorbehoud van aanvaarding door Argenta Spaarbank nv en wederzijds akkoord.

** Representatief voorbeeld: voor een lening op afbetaling van 8.767,00 euro met een looptijd van 36 maanden aan een vast jaarlijks kostenpercentage en vaste debetrentevoet van 9,89 % betaalt u 36 maandelijkse aflossingen van 280,70 euro of in totaal 10.105,20 euro. Tarief geldig voor een lening op afbetaling voor andere uitgaven.

Niet helemaal tevreden?

Als je klachten hebt, kun je die met je Argenta-kantoorhouder bespreken. Je kunt ook terecht bij de dienst Klachtenbeheer van Argenta: Argenta Spaarbank nv – dienst Klachtenbeheer, Belgiëlei 49-53, 2018 Antwerpen - Tel.: 03 285 56 45 - klachtenbeheer@argenta.be

Krijg je bij de dienst Klachtenbeheer geen antwoord of vind je dat er niet genoeg naar jou geluisterd wordt? Dan kun je gratis een klacht indienen bij Ombudsfin, de Ombudsdienst voor financiële geschillen: North Gate II, Koning Albert II-laan 8, bus 2, 1000 Brussel. De snelste manier om een klacht in te dienen bij Ombudsfin is via het klachtenformulier op de website van Ombudsfin. Lukt het niet om het klachtenformulier te versturen? Mail je klacht dan naar ombudsman@ombudsfin.be.

Je kunt je klacht ook richten tot de Algemene Directie Economische Inspectie bij de FOD Economie, KMO,  Overheidsdienst Economie, KMO, Middenstand & Energie, City Atrium, Vooruitgangstraat 50, 1210 Brussel. Bel gratis naar 0800 120 33, mail naar info.eco@economie.fgov.be of vul het onlineformulier in.

Je behoudt uiteraard het recht om een gerechtelijke procedure op te starten.