- Je taalkeuze wordt bewaard.
- Je kantoor wordt onthouden.
- Je sessie wordt beveiligd.
- Je krijgt de standaardversie van onze website te zien. De inhoud wordt niet aangepast aan jouw voorkeuren.
Heb je een klacht?
Een kwalitatieve dienstverlening staat voorop in alles wat we doen. Heb je toch een klacht of wil je een negatieve ervaring signaleren? Aarzel niet om contact met ons op te nemen.
Neem contact op met
Je kantoorhouder
In je kantoor vind je altijd iemand die tijd voor jou vrijmaakt en naar je probleem luistert. Je kantoorhouder kent jouw dossier het best en kan je helpen bij het zoeken naar een oplossing.
Argenta klachtenbeheer
Belgiëlei 49-53, 2018 Antwerpen
Bereikbaar op werkdagen van 09.00 uur tot 16.00 uur en niet op zaterdag
Telefonisch kun je alleen om inlichtingen vragen. Klachten moet je via e-mail, online formulier of brief indienen.
Klachtenformulier
Je kunt je klacht ook doorgeven via dit formulier.
Wil je deze informatie liever niet (meteen) bezorgen aan Argenta? Je kunt ons in dat geval telefonisch bereiken op +32 3 285 56 45 of via klachtenbeheer@argenta.be.
Opgelet: gaat je klacht over een concreet dossier, dan moeten we je alsnog identificeren.
Door dit formulier te versturen, geef je Argenta informatie die gebruikt wordt om contact met jou op te nemen en je klacht te behandelen. Meer informatie vind je in het privacybeleid van Argenta.
Kunnen de bovenstaande personen of diensten je niet helpen?
Ben je niet tevreden met de oplossing die onze dienst Klachtenbeheer je voorstelde? Dan kun je je dossier schriftelijk voorleggen aan:
Ombudsfin, Ombudsman in financiële geschillen voor bankproducten
North Gate II, Koning Albert II-laan 8, bus 2 - 1000 Brussel
ombudsman@ombudsfin.be
Tel : 02 545 77 70
Ombudsman van de Verzekeringen voor verzekeringsproducten.
Ben je een consument en heb je een klacht over producten of diensten die je via internet kocht? Geef ze door via het formulier dat je vindt op de website voor onlinegeschillenbeslechting van de Europese Unie.