- Je taalkeuze wordt bewaard.
- Je kantoor wordt onthouden.
- Je sessie wordt beveiligd.
- Je krijgt de standaardversie van onze website te zien. De inhoud wordt niet aangepast aan jouw voorkeuren.
- Je krijgt willekeurige advertenties te zien.
- Je surfgedrag wordt niet gebruikt om onze website te verbeteren.
Heb je een klacht?
Een kwalitatieve dienstverlening staat voorop in alles wat we doen. Heb je toch een klacht of wil je een negatieve ervaring signaleren? Aarzel niet om contact met ons op te nemen.
-
Neem contact op met je kantoorhouder
In je kantoor vind je altijd iemand die tijd voor jou vrijmaakt en naar je probleem luistert. Je kantoorhouder kent jouw dossier het best en kan je helpen bij het zoeken naar een oplossing.
-
Argenta klachtenbeheer
Belgiëlei 49-53, 2018 Antwerpen
Bereikbaar op werkdagen van 09.00 uur tot 16.00 uur en niet op zaterdag
Telefonisch kun je alleen om inlichtingen vragen. Klachten moet je via e-mail of brief indienen.
Klachtenformulier
Je kunt je klacht ook doorgeven via dit formulier.
Door dit formulier te versturen, geef je Argenta informatie die gebruikt wordt om contact met jou op te nemen en je klacht te behandelen. Meer informatie vind je in het privacybeleid van Argenta.
Kunnen de bovenstaande personen of diensten je niet helpen?
Ben je niet tevreden met de oplossing die onze dienst Klachtenbeheer je voorstelde? Dan kun je je dossier schriftelijk, via fax of e-mail voorleggen aan:
Ombudsfin, Ombudsman in financiële geschillen voor bankproducten
North Gate II, Koning Albert II-laan 8, bus 2 - 1000 Brussel
Tel : 02 545 77 70
Fax : 02 545 77 79
ombudsman@ombudsfin.be
Ombudsman van de Verzekeringen voor verzekeringsproducten.
de Meeussquare 35, 1000 Brussel
Tel : 02 547 58 71
Fax : 02 547 59 75
info@ombudsman.as