- Je taalkeuze wordt bewaard.
- Je kantoor wordt onthouden.
- Je sessie wordt beveiligd.
- Je krijgt de standaardversie van onze website te zien. De inhoud wordt niet aangepast aan jouw voorkeuren.
Wat doen bij schade, brand of een ongeval?
Je huis of auto beschadigd? Je reis annuleren of medische bijstand nodig op reis? Bijstand nodig na online misbruik van je gegevens? Klik hieronder op het type schade en ontdek hoe je de schade doorgeeft aan Argenta en wat je verder nog moet weten.
Welke schade/opname wil je melden?
-
Schade aan je woning of inbraak
Heb je schade aan je woning veroorzaakt door brand, natuurrampen, storm, waterschade, glasbreuk, ...? Op deze pagina lees je hoe je de schade doorgeeft en wat je verder nog moet weten over je brandverzekering.
-
Autoschade
Heb je een auto-ongeval of schade aan je auto? Ontdek de voordelen van onze gratis bijstandsverzekering en uitgebreide herstelservice.
-
Ziekenhuisopname
Word jij, je kind of een andere verzekerde in het ziekenhuis opgenomen? Dan regelen wij de financiële kant van het verhaal.
-
Schade die gedekt is door een verzekering van je Silver-pakket
Wil je beroep doen op een van de vergoedingen of schadeloosstellingen bij schade die zijn inbegrepen in de verzekering bij het Silver-pakket?
-
Schade die gedekt is door een verzekering van je Gold-pakket of je Golden kredietkaart
Wil je een beroep doen op een van de vergoedingen of schadeloosstellingen bij schade die zijn inbegrepen in het beschermingspakket van de Golden kredietkaart?