- Je taalkeuze wordt bewaard.
- Je kantoor wordt onthouden.
- Je sessie wordt beveiligd.
- Je krijgt de standaardversie van onze website te zien. De inhoud wordt niet aangepast aan jouw voorkeuren.
Wat als je slachtoffer bent geworden van phishing?
- Bel ons op het nummer 03 285 53 33 (24/7 bereikbaar) om de fraude te melden.
- Kijk via Argenta Internetbankieren (Instellingen > Mobiel bankieren) na of de Argenta-app op een nieuw toestel is geïnstalleerd. Klik op het vuilbakje om het toestel te verwijderen. Zo kan de app niet meer op dat toestel gebruikt worden.
- Kijk na of er nieuwe doorlopende betalingsopdrachten aangemaakt zijn en of er nieuwe transacties ‘in afwachting van verwerking’ staan. Verwijder ze.
- Neem een schermafdruk van alle transacties die de fraudeurs hebben uitgevoerd.
- Bel dan onmiddellijk Card Stop (078 170 170) om je kaart te laten blokkeren of blokkeer je kaart via de Argenta-app bij Card Stop. Laat een pv opmaken bij de politie en stuur dat zo snel mogelijk naar phishing@argenta.be, samen met het phishingbericht waarop je hebt gereageerd.

