- Je taalkeuze wordt bewaard.
- Je kantoor wordt onthouden.
- Je sessie wordt beveiligd.
- Je krijgt de standaardversie van onze website te zien. De inhoud wordt niet aangepast aan jouw voorkeuren.
Veelgestelde vragen over online klant worden
Wat heb ik praktisch nodig om online klant te worden?
Een smartphone (of tablet), een geldige eID (uitgegeven door de Belgische overheid) en de itsme®-app waarop jij bent geregistreerd.
Mag ik ook nog langsgaan bij een Argenta kantoor als ik online klant ben geworden?
Argenta wil je graag ook persoonlijk leren kennen. Nadat je online klant bent geworden, is het mogelijk dat een medewerker van je Argenta-kantoor je opbelt voor een kennismakingsgesprek. Je kunt ook altijd in je Argenta-kantoor terecht voor advies.
Kan ik alleen nog maar klant worden via de Argenta-app?
Nee. Je kunt ook nog altijd klant worden via een Argenta-kantoor. Vul daarvoor het contactformulier in of neem rechtstreeks contact op met een Argenta-kantoor bij jou in de buurt. Je vindt al onze kantoren en hun contactgegevens via onze kantoorzoeker.
Is het veilig om online klant te worden?
Uiteraard. Veiligheid is cruciaal voor Argenta. Met itsme® kun je makkelijk en veilig je identiteit aantonen en je in de Argenta-app registreren.
Ik heb geprobeerd te tekenen met itsme® maar kreeg een rood scherm te zien met de boodschap ‘Technical error’. Wat moet ik doen?
Dat betekent dat je in privémodus of incognito aan het surfen bent. Je kunt dit oplossen door de instellingen van je internetbrowser aan te passen zodat je niet meer in privémodus of incognito surft. Meer informatie over hoe je dat doet vind je op deze webpagina’s:
Ik heb een Samsung-toestel en word vanuit de Argenta-app niet correct geleid naar de itsme®-app of omgekeerd. Hoe los ik dit op?
Het is mogelijk dat Samsung Internet Browser je vanuit de Argenta-app niet correct naar de itsme®-app leidt of omgekeerd. Dat kun je oplossen door de functionaliteit ‘Koppelingen in apps openen’ te activeren:
- Open de app ‘Samsung Internet Browser’.
- Druk rechts onderaan op de drie streepjes en op ‘Instellingen’.
- Kies in het instellingenmenu ‘Nuttige functies’ en activeer ‘Koppelingen in apps openen’ door de schakelaar aan te zetten.
Hoe kan ik mijn itsme-gegevens updaten?
Het is belangrijk dat de gegevens van je itsme®-account altijd up-to-date en volledig zijn. Je itsme®-account updaten doe je op de website van itsme®. Je hebt hiervoor je eID en je identiteitskaartlezer nodig.