Veel­ge­stel­de vra­gen over online klant worden

Wat heb ik praktisch nodig om online klant te worden?

Mag ik ook nog langsgaan bij een Argenta kantoor als ik online klant ben geworden?   

Kan ik alleen nog maar klant worden via de Argenta-app?

Nee. Je kunt ook nog altijd klant worden via een Argenta-kantoor. Vul daarvoor het contactformulier in of neem rechtstreeks contact op met een Argenta-kantoor bij jou in de buurt. Je vindt al onze kantoren en hun contactgegevens via onze kantoorzoeker.

Is het veilig om online klant te worden?

Uiteraard. Veiligheid is cruciaal voor Argenta. Met itsme® kun je makkelijk en veilig je identiteit aantonen en je in de Argenta-app registreren.

Ik heb geprobeerd te tekenen met itsme® maar kreeg een rood scherm te zien met de boodschap ‘Technical error’. Wat moet ik doen?

Ik heb een Samsung-​toestel en word van­uit de Argenta-​app niet cor­rect ­ge­leid naar de itsme®-app of om­ge­keerd. Hoe los ik dit op?

Het is mogelijk dat Samsung Internet Browser je vanuit de Argenta-app niet correct naar de itsme®-app leidt of omgekeerd. Dat kun je oplossen door de functionaliteit ‘Koppelingen in apps openen’ te activeren:

  1. Open de app ‘Samsung Internet Browser’.
  2. Druk rechts onderaan op de drie streepjes en op ‘Instellingen’.
  3. Kies in het instellingenmenu ‘Nuttige functies’ en activeer ‘Koppelingen in apps openen’ door de schakelaar aan te zetten.

Hoe kan ik mijn itsme-gegevens updaten?

Het is belangrijk dat de gegevens van je itsme®-account altijd up-to-date en volledig zijn. Je itsme®-account updaten doe je op de website van itsme®. Je hebt hiervoor je eID en je identiteitskaartlezer nodig.