Beheer zelf je kaarten

Snel zelf iets regelen? Je kunt veel bankzaken makkelijk én eenvoudig online regelen - waar en wanneer je wilt. 

Veelgestelde vragen

Hoe weet ik dat mijn betaling niet per ongeluk tweemaal wordt gedebiteerd als ik twee keer mijn kaart tegen de terminal houd?

De contactloze technologie detecteert dubbele betalingen. Dezelfde transactie kan dus nooit per ongeluk tweemaal worden uitgevoerd.

Wat moet ik doen om contactloos te betalen?

  1. Zoek het symbool voor contactloos betalen op de betaalterminal en controleer of het te betalen bedrag op de display wordt weergegeven.
  2. Om te betalen hou je gewoon je kaart dichtbij het pictogram.
  3. Wacht op het visuele signaal of het geluidssignaal dat je betaling bevestigt. Klaar.

Kan iemand mijn geld stelen door een betaalterminal bij mijn kaart te houden?

Contactloos betalen is een eenvoudige, snelle en vooral volledig veilige technologie. Het scenario waarin een fraudeur geld zou stelen door een betaalterminal in de buurt van de kaart te houden, is om verschillende redenen onwaarschijnlijk:

  • De terminal moet zich binnen vier centimeter van de kaart bevinden om de transactie te kunnen uitvoeren. De dief moet dan wel heel dicht bij de kaarthouder staan.
  • Voor het bezit van een terminal is een registratie vereist. De fraudeur zou bij een frauduleuze transactie dus onmiddellijk geïdentificeerd worden.
  • Er zijn specifieke veiligheidsregels voor contactloos betalen. Voor aankopen van meer dan 50 euro en op regelmatige basis wordt je pincode gevraagd om je identiteit te controleren.
  • Je bent volledig beschermd als iemand ondanks alle veiligheidsmaatregelen je kaart op een frauduleuze manier gebruikt.

Hoe activeer ik de contactloze betaalfunctie?

De eerste keer dat je contactloos betaalt moet je je pincode ingeven, ook al gaat het om een bedrag lager dan 50 euro. Vanaf dan is de functie geactiveerd. Als je dat niet doet en je je kaart zou verliezen, dan kunnen er sowieso geen contactloze verrichtingen mee gebeuren.

Ik kan niet contactloos betalen met mijn kaart. Kan ik een kaart krijgen waarmee dat wel mogelijk is?

Wanneer je kaart vervalt, wordt ze automatisch vervangen door een contactloze kaart. Dat geldt zowel voor je debetkaart als voor je (Golden) kredietkaarten.

Gebruik je de Argenta-app? Dan kun je nog voor de vervaldag van je debetkaart een contactloze kaart aan te vragen.

Wat is contactloos betalen?

Contactloos betalen is een eenvoudige, snelle en veilige manier om te betalen in winkels. Al wat je moet doen is je contactloze kaart (of het toestel dat met je contactloze kaart verbonden is) dichtbij de betaalterminal te houden.

Voor aankopen van minder dan 50 euro hoef je geen pincode in te voeren. Voor aankopen van meer dan 50 euro, moet je je pincode ingeven als extra beveiliging.

Is mijn kaart geschikt om contactloos te betalen?

Kijk na of het symbool voor contactloos betalen (het NFC-logo) op je kaart staat:

Is dat het geval? Dan kun je contactloos betalen met je kaart.

Is dat niet het geval, dan kun je deze aanvragen via de Argenta-app, kantoor of Contactcenter.

Wat zijn de limieten voor contactloos betalen?

  • Kleine bedragen van minder dan 50 euro kun je betalen zonder je pincode in te voeren.
  • Bij bedragen van meer dan 50 euro, moet je je pincode ingeven.
  • Wanneer je in totaal voor 100 euro betalingen hebt uitgevoerd zonder pincode, moet je de eerstvolgende betaling wel bevestigen met je pincode, ook al is het bedrag kleiner dan 50 euro. Vanaf dan kun je opnieuw betalen zonder pincode.

Mijn contactloze kaart is verloren of gestolen. Wat moet ik doen?

Zodra je kaart geblokkeerd is, zijn ook contactloze betalingen zonder of met pincode niet meer mogelijk.

Is contactloos betalen duurder?

Nee. Niet voor jou als klant en ook niet voor de handelaar.

Je kaart is geblokkeerd. Wat nu?

  • Vraag een nieuwe kaart aan. Als je je kaart hebt geblokkeerd via de Argenta-app, kun je in de app een nieuwe debet- of kredietkaart aanvragen.
  • Gebruik je je digipas en debetkaart om aan te melden in Argenta Internetbankieren? Met je geblokkeerde kaart kun je je niet meer aanmelden. Maakte je reeds gebruik van itsme® om je aan te melden? Dan kun je dit blijven doen. Ook de Argenta-app kun je nog gebruiken als je kaart geblokkeerd is.
  • Check altijd goed je verrichtingen als je een kaart geblokkeerd hebt. 
  • Als je je debetkaart blokkeert bij Card Stop via de Argenta-app krijg je meteen de vraag of je je debetkaart wilt vervangen. Als je daarvoor kiest, kun je vervolgens het adres ingeven waarop je de nieuwe kaart wilt ontvangen. De kaart is nu aangevraagd en komt jouw richting uit.

Waar kan ik via Argenta Internetbankieren de limieten van mijn kaarten raadplegen?

  1. Ga naar Dagelijks bankieren > Mijn kaarten.
  2. Selecteer de kaart waarvan je de limieten wilt weten.
  3. Ga naar de tab 'Limieten en uitgaven'. Daar vind je de limieten van deze kaart.

Hoe kan ik de pincode van mijn nieuwe kaart kiezen?

Nadat je een nieuwe debet- of kredietkaart hebt aangevraagd, kun je kiezen tussen de volgende 2 opties:

  • Pin via sms: je krijgt een sms toegestuurd met een activiatiecode. Om je kaart te ontvangen, moet je binnen 8 dagen nadat je de sms hebt gekregen, bellen naar 0800 23 444 om je pincode te kiezen. Binnen 4 dagen nadat je je pincode hebt gekozen, sturen we je jouw kaart op via de post. Lukte het niet om de pincode in te stellen aan de hand van de eerste sms? Wacht dan op de tweede sms. Als het met de tweede sms nog niet lukt, contacteer dan je kantoor of de hoofdzetel. 
    Opgelet: ben je in het buitenland wanneer je je pincode wilt instellen via je telefoon? Bel dan naar 00 32 2 403 16 00 in plaats van 0800 23 444. Dit is wel een te betalen nummer.
  • Pin via brief: je krijgt je pincode via brief in een aparte zending toegestuurd. Wanneer je je kaart ontvangt, kun je de pincode van je kaart aanpassen naar een pincode naar keuze via een bankautomaat van Argenta.

Hoe stel ik in de Argenta-app in dat ik mijn kredietkaart kan gebruiken voor betalingen op het internet?

  1. Ga in de app naar 'Mijn kaarten'.
  2. Duid de kredietkaart aan waarvoor je betalingen op het internet wilt activeren. 
  3. Klik rechts bovenaan op 'Kaartinstellingen' en activeer 'Online betalen mogelijk'.
Als de functie ‘Online betalen mogelijk’ is geactiveerd, en het nog altijd niet lukt om te betalen op het internet, raden we je aan om eerst een betaling in een fysiek winkelpunt te doen. Nadien ben je zeker dat ook online aankopen mogelijk zijn.

Hoe activeer ik mijn kredietkaart voor gebruik in het buitenland via Argenta Internetbankieren?

Een kredietkaart kan standaard gebruikt worden voor betalingen in het buitenland. Via Argenta Internetbankieren kun je per regio instellen dat je kaart gedurende een bepaalde periode niet gebruikt mag worden. 

  1. Ga naar Dagelijks bankieren > Mijn Kaarten.
  2. Duid de kredietkaart aan en klik op 'Kaartinstellingen'.
  3. Klik op het potloodje naast de regio die je wilt aanpassen. Nu kun je aanduiden of je het gebruik in die regio wel of niet wilt toelaten.

Vanaf wanneer kan ik de uitgavenstaat van mijn kredietkaart raadplegen in internetbankieren en wanneer gaat het bedrag van mijn rekening?

  • Op elke vierde dag van de maand sluiten wij de uitgavenperiode van je kredietkaart af.
  • Een paar dagen later kun je je uitgavenstaat online raadplegen of krijg je die via de post toegestuurd. Dat hangt af van de voorkeur die je hebt opgegeven in het internetbankieren.
  • Elke dertiende dag van de maand halen wij het bedrag dat je hebt uitgegeven van je rekening. Als de dertiende geen bankwerkdag is, gebeurt dat iets later.

Hoe kies ik via internetbankieren de manier waarop ik de uitgavenstaat van mijn kredietkaart ontvang: digitaal of per post?

Via Argenta Internetbankieren kun je nakijken hoe je uitgavenstaat wordt verzonden. 
  1. Ga naar Dagelijks bankieren >  Mijn kaarten.
  2. Duid de kredietkaart aan en klik op 'Limieten en uitgaven'.
  3. Onder de tab 'Verzendwijze uitgavenstaten' zie je hoe de uitgavenstaat wordt verzonden. Klik op het potloodje om de verzendwijze aan te passen. Je kunt ervoor kiezen om de uitgavenstaat digitaal of per post te ontvangen. 

De nieuwe verzendwijze is actief vanaf de volgende dag. Als je je bedenkt, kun je de verzendwijze dus pas de volgende dag opnieuw aanpassen.

Hoe activeer ik mijn kredietkaart voor betalingen op het internet via het internetbankieren?

Via Argenta Internetbankieren kun je nakijken of je de kaart kunt gebruiken voor betalingen op het internet.

  1. Ga naar Dagelijks bankieren > Mijn kaarten.
  2. Duid de kredietkaart aan en klik op 'Kaartinstellingen'.
  3. Klik op het potloodje in het blok 'betalen op het internet'. Hier kun je kiezen om betalingen op het internet met deze kaart wel of niet toe te staan. 

Waarom staat de terugbetaling van een aankoop met mijn kredietkaart niet tussen de verrichtingen op mijn rekening in internetbankieren?

Terugbetalingen van aankopen die je deed met je kredietkaart (bv. bij een geannuleerde hotelovernachting) gebeuren niet op je rekening. Het bedrag wordt terugbetaald in de vorm van een tegoed op je kredietkaart. Je kunt deze terugbetalingen als volgt raadplegen:

  1. Ga naar Dagelijks bankieren > Rekeningen en Kaarten > Mijn kaarten.
  2. Selecteer de kredietkaart.
  3. Ga naar Verrichtingen > Uitgavenlimiet en saldo. Daar vind je de terugbetaling.

De som van de getoonde saldi stemt niet overeen met de limiet van mijn kredietkaart in interbankieren. Hoe kan dat?

Het is mogelijk dat de som van de getoonde saldi niet overeenstemt met de limiet van de kaart als er nog andere kaarten aan dezelfde rekening hangen. Dat komt omdat in het ‘Gereserveerde saldo’ alleen rekening wordt gehouden met de reservering op die ene kaart en niet met de reserveringen op de andere kaarten die aan dezelfde rekening gekoppeld zijn. Dat verschil kan alleen voorkomen in de periode tussen de vijfde en de dertiende van de maand waarin de afrekening gebeurt wanneer het geld nog niet van de gekoppelde rekening gegaan is.

Om te weten welk saldo beschikbaar is, maak je de som van alle verrichtingen die vóór de vijfde van de maand werden uitgevoerd. Op het tabblad ‘Verrichtingen’ onder de kredietkaart vind je een overzicht van je verrichtingen.

Waar vind ik de verrichtingen van mijn kredietkaart in internetbankieren?

De verrichtingen van je kredietkaart vind je onder het tabblad ‘Verrichtingen’ nadat je een kaart hebt geselecteerd.

Dit zijn de gegevens die je ziet:

  • Je uitgavenlimiet en saldo
  • De verrichtingen van de huidige periode
  • Onder ‘Vorige periodes’: de uitgavenstaat per voorgaande periode

Klik op ‘Ga terug’ om terug te gaan naar het overzicht van je kaarten. 

Ben ik verplicht om een kredietkaart (Argenta-kredietkaart of Golden kredietkaart) te nemen binnen een pakket?

Neen, dit is niet verplicht.

Kan ik mijn kredietkaart onmiddellijk gebruiken in het buitenland?

In de meeste gevallen lukt dat onmiddellijk, maar om zeker te zijn dat je kaart in alle omstandigheden werkt, raden we je aan om eerst een transactie te doen in België.

Hoe annuleer ik een reservatie op mijn kredietkaart?

Je kunt een reservatie op je kredietkaart niet zelf annuleren. De betreffende handelaar annuleert de reservatie nadat hij je betaling heeft ontvangen of als de verrichting niet doorgaat. Het gebeurt dus automatisch.

Wordt de reservatie niet automatisch geannuleerd? Neem dan contact op met de handelaar en vraag om de reservatie te annuleren. Lukt het niet via de handelaar? Bel naar Worldline (beheerder van alle kredietkaarten) op 02 205 85 85 en hou het nummer van je kredietkaart bij de hand. Je kunt Worldline bereiken van maandag tot zaterdag, telkens van 8 tot 20 uur.

Kan ik een kredietkaart opzeggen?

Dat kan. Neem hiervoor contact op met je kantoorhouder.

Waar vind ik de cvc-code op mijn kredietkaart?

Je vindt de cvc-code aan de achterkant van je kredietkaart. Het is een veiligheidscode die bestaat uit drie cijfers.

Waar vind ik het kaartnummer van mijn kredietkaart?

Je kaartnummer vind je op je Argenta-kredietkaart. Het is een uniek en persoonlijk nummer. Het nummer van een standaard kredietkaart begint met 5256, en dat van een Golden kredietkaart met 5346.

Waar vind ik mijn kaartnummer?

Je kaartnummer vind je op je Argenta-debetkaart. Het is een uniek en persoonlijk nummer dat begint met 6703. Je hebt het nodig bij de registratie- en activeringsprocedure in de app op je toestel.

Kan ik een uitgebreider pakket, kredietkaart of verhoogde kredietkaartlimiet aanvragen voor een betaalrekening met meer dan één titularis (gezamenlijke rekening) in de Argenta-app?

Neen, dat kan niet. Neem hiervoor contact op met je Argenta-kantoor.

Ik kan geen transacties in de Argenta-app bevestigen met mijn digipass en nieuwe debetkaart. Wat moet ik doen?

Het is mogelijk dat je oude debetkaart nog gekoppeld is aan je app.
Ontkoppel eerst je oude debetkaart en koppel daarna je nieuwe aan de app.

Hoe koppel ik een nieuwe debetkaart aan de app als ik al geregistreerd ben in de Argenta-app?

Open de app, klik op de 3 puntjes onderaan en selecteer dan ‘nieuwe gebruiker registeren’. Je ontkoppelt op dat moment je oude debetkaart en je kunt opnieuw de registratie starten waarbij je een nieuwe debetkaart koppelt aan de app. 

Hoe moet ik mijn debetkaart activeren voor gebruik in het buitenland via de Argenta-app?

  1. Ga naar 'Mijn Kaarten'.
  2. Duid de debetkaart aan waarvoor je betalingen in het buitenland wilt activeren en klik rechts bovenaan op 'Kaartinstellingen'.
  3. Onder 'Gebruik in regio's' zie je alle regio's. Vink de regio aan die je wilt activeren.

Hoe koppel ik mijn debetkaart aan de Argenta-app?

Je kunt je nieuwe kaart koppelen door de app te openen en op ‘Registreren’ te klikken. Daarna kun je de registratie starten.

Hoe moet ik mijn debetkaart activeren voor gebruik in het buitenland via internetbankieren.

Je kunt het gebruik van kaarten in het buitenland aanpassen voor je debetkaarten en kredietkaarten. Dat kan per regio. Een regio is een verzameling van een aantal landen.

Je doet dit als volgt:

  1. Ga naar ‘Mijn Kaarten’.
  2. Klik op de kaart waarvoor je de instellingen wilt aanpassen
  3. Ga naar tab ‘Kaartinstellingen’. Hier vind je ‘Gebruik in het buitenland’.
  4. Klik op het groene potloodicon naast de regio waarvoor je de kaart wilt activeren. Een pop-up verschijnt waarin je op ‘Toelaten’ kunt klikken om te activeren. Je kunt optioneel de datums ingeven vanaf en tot wanneer de kaart geactiveerd mag worden.
  5. Druk op ‘Bevestigen’.

Ik krijg de foutmelding ‘PIN blocked’ op mijn Argenta-digipas. Wat moet ik doen?

Als je drie keer na elkaar een foute pincode invoert op je Argenta-digipas, wordt je debetkaart geblokkeerd. Je kunt er dan ook geen andere verrichtingen meer mee doen.

Neem contact op met je Argenta-kantoor om je kaart te laten deblokkeren of bel naar onze klantendienst op het nummer 03 285 51 11 (maandag tot vrijdag van 8.30 uur tot 20.30 uur en zaterdag van 9 uur tot 12 uur). Doe de dag erna een verrichting met de juiste pincode aan een geldautomaat.

Hoe activeer ik mijn debetkaart voor betalingen op het internet via het internetbankieren?

Via Argenta Internetbankieren kun je nakijken of je je kaart kunt gebruiken voor betalingen op het internet. 

  1. Ga naar Dagelijks bankieren >  Mijn Kaarten.
  2. Duid de kredietkaart aan en klik op 'Kaartinstellingen'.
  3. Klik op het potloodje in het blok 'betalen op het internet'. Hier kun je kiezen om betalingen op het internet met deze kaart wel of niet toe te staan. 

Ik krijg de foutmelding ‘Wrong Card’ als ik op M1 druk op mijn digipas. Hoe komt dat?

Je krijgt deze foutmelding in drie gevallen:

  • Je digipas is stuk. Probeer het met een andere digipas.
  • Je kaart zit niet correct in de digipas.
  • De chip op je kaart is onleesbaar. Je kaart is misschien beschadigd. Vraag een nieuwe kaart aan in je Argenta-kantoor.

Ik ben mijn pincode vergeten, wat moet ik doen?

Je kunt een nieuwe pincode aanvragen via je kantoorhouder, via de klantendienst, of in de Argenta-app, via 'Meer', 'Kaarten Beheren' en 'Nieuwe pincode aanvragen'.

Hoe vraag ik een nieuwe pincode voor mijn kaart aan?

Mijn debetkaart is defect, wat moet ik doen?

Als je debetkaart defect is, kun je een vervangkaart aanvragen via de Argenta-app. Klik op de desbetreffende kaart in het overzichtsscherm en daarna op de puntjes rechts bovenaan. Selecteer de optie ‘Kaart vervangen’ en geef de reden aan waarom je je kaart wilt vervangen. Als je ‘Mijn kaart is stuk’ kiest, zal er automatisch een vervangkaart opgestuurd worden. Je oude kaart blijft actief tot je de nieuwe kaart voor de eerste keer gebruikt. 

Moet ik mijn debetkaart eerst activeren voor ik ze kan gebruiken?

We raden je aan om je debetkaart eerst te gebruiken in een winkelpunt of bankautomaat. Nadien is je kaart volledig geactiveerd en kun je ze in alle omstandigheden gebruiken.

Wanneer ontvang ik een nieuwe kaart als mijn debetkaart bijna vervallen is?

Normaal ontvang je je nieuwe kaart tussen 1 tot 2 maanden voor de vervaldatum van je oude kaart.

Heeft mijn debetkaart een cvc-code?

Belgische debetkaarten hebben geen cvc-code (card verification code). Vraagt een website toch naar de cvc-code van je debetkaart, geef dan 000 of 999 in om je betaling te bevestigen.

Moet ik betalen om geld af te halen aan een andere bankautomaat dan van Argenta?

Nee, Argenta kiest ervoor om dit gratis aan te bieden. Met je Argenta-debetkaart kun je kosteloos geld afhalen aan alle bankautomaten in België (ook aan bankautomaten van andere banken dan Argenta).

Ik heb mijn debetkaart nog niet ontvangen. Hoe komt dat?

Als je een nieuwe debetkaart hebt aangevraagd en gekozen hebt om je pincode via sms in te stellen, is het belangrijk dat je dat eerst doet. Binnen 4 dagen nadat je je code hebt gekozen, sturen we je jouw kaart via de post. Als je dat gedaan hebt, of gekozen hebt om je pincode via brief te ontvangen en je kaart nog altijd niet ontvangen hebt, neem dan contact op met je kantoorhouder of onze klantendienst om de status van je aanvraag te bekijken.

Hoe vraag ik een nieuwe debetkaart aan na blokkering bij Card Stop via de Argenta-app?

Als je je debetkaart blokkeert bij Card Stop via de Argenta-app krijg je meteen de vraag of je je debetkaart wilt vervangen. Als je daarvoor kiest, kun je vervolgens het adres ingeven waarop je de nieuwe kaart wilt ontvangen. De kaart is nu aangevraagd en komt jouw richting uit.

Wat gebeurt er als ik een positief saldo overhoud op mijn kredietkaart?

Een positief saldo op je kredietkaart blijft op je kredietkaart staan. Betaal je daarna met je kredietkaart, dan worden je betalingen eerst afgetrokken van dat positief bedrag. Wil je het bedrag graag laten overschrijven op je betaalrekening? Bel naar Worldline op 02 205 85 85 of vul het formulier in op hun website.

Kan ik online aankopen doen met een Golden kredietkaart?

Als de webwinkel betalingen met MasterCard Gold toestaat, kunt u perfect met de Golden kredietkaart betalen. Om uw aankoop te betalen, volstaat het om uw kaartnummer, de vervaldatum en de CVC-code in te geven.

Als de website ‘MasterCard SecureCode’ vermeldt, bent u zeker dat uw betaling veilig verloopt. U bevestigt uw betaling dan met uw Argenta-Digipass.

Welke kosten zijn gedekt door de verzekering 'Reisannulatie en -onderbreking'?

De verzekeraar betaalt de volgende kosten terug:

  1. Bij annulatie van de reis:
    De niet-terugvorderbare kosten van de verzekerde, die contractueel bepaald zijn in de reisvoorwaarden bij annulering of wijziging van de reis.
  2. Bij onderbreking van de reis:
    Het deel van de ongebruikte prestaties, pro rata temporis berekend.

De verzekeraar betaalt de niet-terugvorderbare kosten terug voor reistickets, verblijf of activiteiten (huurauto, schouwspel).

Luchthaventaksen worden nooit terugbetaald door de verzekeraar. De kaarthouder moet de terugbetaling rechtstreeks terugvorderen bij het reisbureau of de luchtvaartmaatschappij.

Welke soorten defectie zijn gedekt voor de verzekering 'Uitbreiding waarborg constructeur'?

De verzekering ‘Uitbreiding waarborg constructeur’ verlengt de originele fabrieksgarantie met 12 maanden. Dit betekent dat de verzekering alle gebreken en defecten dekt die ook door de originele fabrieksgarantie van 24 maanden worden gedekt.

Externe schade of schade ten gevolge van een externe oorzaak zijn niet gedekt.

Hoe kun je een beroep doen op de vergoedingen of schadeloosstellingen uit het verzekeringspakket van de Golden kredietkaart?

Je kunt 24 uur per dag en 7 dagen per week contact opnemen met de bijstandscentrale op het nummer +32 2 642 45 30 of via claims-assistance@ip-assistance.com.

Kan ik de dekking van de verzekeringen die verbonden zijn aan mijn Golden kredietkaart laten uitbreiden, eventueel mist bijbetaling van een extra premie?

Nee, dat is niet mogelijk. Het gaat om een vastgelegd programma dat niet op individuele basis kan worden uitgebreid.

Hoelang loopt de verzekering 'Aankoopgarantie'?

De dekking is verworven als de gekwalificeerde diefstal of de accidentele schade plaatsheeft binnen de 90 dagen na de aankoop- of leveringsdatum van het verzekerde goed.

Welke personen zijn gedekt door de verzekering 'Reisannulatie en -onderbreking'?

De volgende personen zijn gedekt door de verzekering:

  • de houder van de Golden kredietkaart
  • de echtgenoot/echtgenote of samenwonende partner van de kaarthouder
  • de kinderen (tot 25 jaar) van de kaarthouder

Hoe verkrijg ik mijn attest van reisverzekering?

Er zijn landen die als inreisvoorwaarde stellen dat je een reisverzekeringsverklaring in het Engels moet kunnen voorleggen.

De reisverzekering van verzekeraar Inter Partner Assistance die gekoppeld is aan je Golden kredietkaart, komt daarvoor in aanmerking.

Je verkrijgt je Engelstalige reisverzekeringsverklaring snel en eenvoudig met een e-mail naar travelcertificate.bnl@ip-assistance.com. Daarin vermeld je het kaartnummer van je Golden kredietkaart en het rekeningnummer van de rekening waaraan je Golden kredietkaart is gekoppeld.

Niet gevonden wat je zocht? Neem gerust contact met ons op.